Aplikace Stingray není od 7.1.2018 dále vyvíjena, zůstává však součástí produktů Autodesk Maya LT a 3ds Max Interactive
Autodesk Stingray je profesionální, moderní herní engine pro tvorbu 3D her a aplikací virtuální reality (VR). Díky propojení s 3ds Max, Maya a Maya LT zjednodušuje tvorbu her a interaktivních VR aplikací. Stínování je založeno na fyzikálním rendering engine pro realistické zobrazení scén včetně vizuálních efektů. Stingray lze využít i pro interaktivní rendering BIM scén z Revitu. 3ds Max Interactive (od verze 2018.1) je verzí aplikace Stingray.
3D objekty a materiály lze jedním kliknutím přenášet z modelovacích nástrojů přímo do Stingray. Pomocí živého propojení lze výsledky ze Stingray přímo publikovat na podporovaná zařízení, Windows PC, mobilní zařízení Android a iOS, herní konzole Playstation 4, XBox One. Podporuje i VR zařízení jako 3D brýle Oculus Rift nebo HTC Vive (SteamVR). Editační prostředí nabízí vizuální skriptovací systém zvaný Flow (využívá skript Lua), založený na uzlech objektového stromu.
Přehled - co je Stingray: