Firma CAD Studio dodává podnikové systémy pro elektronickou správu dokumentů (EDM/DMS/PDM/PLM) pro oblast strojírenské konstrukce, stavební projekce i GIS/FM systémů. Naše řešení pokrývají document management kancelářských (office), ale především technických (CAD) dokumentů v lokálních sítích LAN, podnikových WAN i po internetu. Propojujeme systémy správy dokumentů také s dalšími podnikovými aplikacemi - GIS/FM systémy, ERP systémy (SAP, BaaN, Helios, ABRA, atd.), s publikačními a archivačními nástroji.
Naše řešení pro správu CAD dokumentů a produktových dat (PDM, PLM) jsou postavena na technologiích Autodesk Data Management Serveru (Vault, Vault Professional, DWF) a cloud řešeních Autodesk 360. PDM systémy jsou integrované s CAD a BIM aplikacemi firmy Autodesk i dalších výrobců. Vedle správy dokumentů, verzování, oprávnění a správy vazeb mezi dokumenty řeší i schvalovací procesy, správu kusovníků, náhledy nebo publikování vybraných dat do netechnických oddělení firmy nebo mimo firmu - kooperantům a zákazníkům. Viz Autodesk Data Management - praktický přístup ke správě dat.
Příklad využití aplikace Autodesk BIM 360 Team:
V naší nabídce pro oblast PDM/PLM najdete mj.: systém Autodesk Vault, jehož základní verze je součástí sad Autodesk Design Suite resp. Industry Collections, Autodesk Fusion Lifecycle (PLM 360) pro správu firemních procesů, BIM 360 Team a Fusion Team pro sdílení a správu projektů v cloudu, BIM 360 Docs pro správu stavebních dokumentů, CS ERP Connector a CS-Link, EPLAN-Vault, vlastní aplikace pro napojení CAD a PDM systémů na podnikové ERP a TPV, nebo propojení EDM s GIS/FM systémy a s ERP.